tirsdag den 28. maj 2013

Cleavers Meat Market -> Meat-crush

Jeg har for tiden et lille crush på Cleavers Meat Market..
På vejen hjem fra arbejde slår jeg vejen forbi Torvehallerne, slistrer mig til montren og drømmer om, hvad jeg skal lave til aftensmad.
Jeg har aldrig brugt penge på at købe mørkt kød, fordi jeg alligevel bliver så skuffet når det er tilberedt. Men når det kommer til kødet fra CMM, så disker jeg gerne op med sedlerne! Og egentlig ikke fordi at det er specielt dyrt, men det er virkelig en luksusting for mig at købe kød hos en slagter og her er det det hele værd!

Kødet er mørt, der er kyndig vejledning og så kan jeg få det vakumeret med urter, krydderier, hvidløg, chili.. ALT muligt lækkert!
Vakumeringen gør at porerne åbner sig og hurtigere trækker smagen ind - very nice!

De fire største hits hos mig er nyretap, flankekød, svinekæber og nakkekoteletter.

Nyretap og flankebøf 125,-
10 x svinekæber 125,-
6 x nakkekoteletter 100,- ... Don't hang me up on it!

Prøv det, det er mega lækkert!


1 kommentar:

  1. Hold op, hvor ser det lækkert ud - og så smager alt ekstra godt på royalt porcelæn!

    - Anne

    SvarSlet