torsdag den 24. november 2011

Nu har jeg så en mad-blog...

....Og hvad vil jeg bruge den til?
Jeg laver mad uden gluten - og det er ikke altid lige let (#€%"?!!?="#!)! 
I køkkenet eksperimenterer jeg en del og bliver meget inspireret af udenlandske madblogs, da jeg synes at de har nogle sjove nye tilgangsmåder. 


Dette vil ikke kun være en blog med glutenfri opskrifter, men al mad, som jeg har prøvet, jursteret, elsker og værd at give videre - og så tilfældigvis glutenfri.




I aften vil jeg prøve at lave glutenfri ravioli med spinat og ricottafyld... meget spændende!


Jeg vender tilbage med anmeldelse, opskrift og billeder!

2 kommentarer:

  1. Meget inspirerende og fedt initiativ!
    Vil følge dig herinde og ser frem til flere gode opskrifter.

    Hilsen Lotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lotte! Jeg håber, at den inspirerer og afmystificerer besvær med glutenfri madlavning..

      Slet