søndag den 29. januar 2012

Februar --> Morgenmad, madpakker og mellemmåltider

..I februar starter jeg i praktik. 5 måneders intensiv viden-tilsugning som sikkert bliver en stor udfordring! Derfor tænker jeg, at der skal fuld gang i morgenmaden, frokosten og mellemmåltiderne. 


Morgenmaden skal være hurtig, nem og mættende.
Frokosten skal være spændende og varieret.
Mellemmåltiderne skal bare være lækre.


Jeg synes ikke altid, at madpakker er så sjove, men det er missionen at gøre dem det...
Hvis du ligger inde med nogle node forslag, så tager jeg gerne imod!


Jeg går igang i morgen, hvor jeg vil lave lidt forskelligt til fryseren og køleren:


Kyllingedeller
Falaffel
Muffins - gulerod, rødbede og æble med krydderier
'Rugbrød'
Majsbrød
Müslibar med blåbær


Vores aftensmad vil blive retter, hvor resterne nemt kan komme med i madpakken dagen efter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar