fredag den 23. marts 2012

Macarons, champagne og lidt om Madklubben

Onsdag havde min kæreste fødselsdag og det skulle fejres! På Downtown.dk havde de i mandags et tilbud med 12 macarons  og en flaske Brugnon champagne.. MMM meget passende!


Så smukke var de franske macarons, som jeg kunne afhente hos Degas i  Trommesalen på Vesterbro. De har altid et stort udvalg af macarons med skønne forskellige slags gnache, hvis man mangler lidt småt og godt til gæsterne eller til en kop kaffe ved søerne.
De små makroner er en skøn lille glutenfri treat, som jeg laver engang imellem, når der er en lejlighed og der er tid.. Jeg synes ikke, at det har været besværligt, men der er åbenbart en del fejlkilder, som kan gå  galt hen af vejen.
Jeg kommer snart med min opskrift.. de er ikke ige så smukke og farvefulde som disse, men jeg vil gøre et forsøg!


Jeg havde desuden bestilt bord på Madklubben, Bistro de Luxe, som er absolut favoritsted. Der er lækre omgivelser, billig mad og altid opmærksomme på at undgå gluten.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar